Kaubavedajad mässavad, ehitusmaterjalide tootjad peatavad tehaseid, ehitus kallineb ja aeglustub. Need on esimesed järelmid pärast uue maksu ja reeglite kehtestamist kaubaveole Venemaal, kirjutas Delovoi Peterburg.
- Kaubaveod on olnud probleemiks ka Eesti-Vene piiril. Foto: Erik Prozes, Äripäev
Kolmapäeval korraldasid kaubavedajad sel põhjusel hoiatava protesti. Kuid reeglite muudatused mõjutasid mitte ainult vedajaid, vaid ka nende kliente. Nii kallinesid peamised ehitusmaterjalid 10-40 protsenti ning teede maksumus kasvas 20-30 protsenti.
Nimelt hakkab 15. novembril
Venemaa nn föderaalteedel kehtima kaubavedajatele, kelle kaal ületab 12 tonni, maks ning rangemaks muutub ka nende kaalukontroll. Vedajad väidavad, et selleks muudatuseks ei olda valmis ning ähvardavad ööl vastu 15.novembrit barrikadeerida teed.
Viimati kirjutas Delovoi Peterburg autovedajate muredest augustis, kus kehtestati rangemad kaalupiirangut, mistõttu ennustati vedude hinnakasvu. Pärast muudatust veetakse ühe korraga 2-3 korda vähem kaupa (35-52% veoki nominaalsest kandevõimest). See omakorda tõstis ka veoste maksumust ning lõpuks ka kauba hinda.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.